Malowanie bębnów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    może się to wydać śmieszne ale w poprzednich autach malowałem zaciski farbą ftalową , emalią i nie było żadnych kłopotów typu odpadanie farby,więc poczyniłem zakup farbki do skodzinki i niebawem będę malował :wink:

    Komentarz

    • Masmo
      L&K
      • 2005
      • 1145

      #27
      Ja pojechałem po zaciskach Motip'em:

      Zdjęcia efektu:


      Ciekawe jak będzie wyglądac po zimie???
      Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

      Komentarz

      • huwe
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2005
        • 976

        #28
        ja swoje zaciski i bębny potraktowałem hamerite ( czy jak się to pisze ). Wygląda całkiem nieźle. Zdjęcia dodam w poniedziałek. Wyszło całkiem nieźle, a i kolor sobie wybrałem taki jak mi pasuje. Koszt: mała puszeczka coś kolo 20 zeta + rozpuszczalnik, pedzel. Robota własna , więc w całości ok 30 zeta.
        Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

        Komentarz

        • nico21
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 2640
          • Volkswagen

          #29
          Ja jak wymienie tarcze i kolcki to tez sobie pomaluje zaciski
          Jaki kolor polecacie do srebnej ocavii ?? Mysle o niebieskim ( pod poswietlenie wnetrza :P ) :diabelski_usmiech
          DACAR.team

          Komentarz

          • QBA
            RS
            • 2004
            • 2646

            #30
            Ja mam na niebiesko i do tej pory mi się podobało... dopóki nie założyłem Green Stuff :P Paskudnie się komponuje: niebieskie zaciski i zielone klocki :P Teraz raczej bym pomalował na zielono jak jest w RS-ie :szeroki_usmiech

            Komentarz


            • #31

              calkiem calkiem, długi Ci to schło ? jak zabezpieczyles tarcze i reszte ?

              Komentarz

              • grzegorz
                Ambiente
                • 2005
                • 128
                • Octavia II combi (1Z5)
                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                • BMM 2.0 TDI 140 KM

                #32
                To ja też sobie dzisiaj strzeliłem niebieski kolorek Foliateca (na części wewnętrznej bębna zwykła srebrzanka żaroodporna, ciekawe ile wytrzyma). Tak ogólnie najwięcej czasu trzeba poświęcić na wyczyszczenie bębnów.
                Załączone pliki
                życie zmienia marzenia ...
                1.9TDI ALH powered by MT: 120KM/260Nm

                Komentarz

                • maciek
                  Ambiente
                  • 2005
                  • 172

                  #33
                  Według mnie przód elegancko, natomiast tył (jak dla mnie) nie do przyjęcia.
                  Sam kiedyś pomalowałem tylne bębny srebrną farbą do felg, myślałem, że będzie ładnie, ale srebrne felgi + srebrne bębny zupełnie mi się nie spodobały. Wyglądało to jak tania imitacja tarcz (wiejski tuning hehe) :P

                  Osobiście uważam, że jedynym sensownym kolorem dla bębnów jest czarny matowy.
                  Sam pomalowałem w tym kolorze (farba, to wygrzebana z garażu, pozostała po malowaniu płotu emalia chlorokauczukowa) i efekt jest super
                  OCTAVIA '01

                  Komentarz

                  • Masmo
                    L&K
                    • 2005
                    • 1145

                    #34
                    Zamieszczone przez lec
                    calkiem calkiem, długi Ci to schło ? jak zabezpieczyles tarcze i reszte ?
                    Schnie dość krótko ok. 2h. Malowanko przy okazji wymiany tarcz i klocków, więc zabezpieczyłem tylko gumy zacisków oraz elementy których nie chciałem pomalować typową taśmą do oklejania przy malowaniu (papierową). Największy problem to doczyścić zaciski. Pojechałem najpierw po nich szczotką drucianą na wiertarce a potem jeszcze paierem ściernym, następnie sprężone powietrze i benzyna lakowa do odtłuszczenia...
                    Został mi do zrobienia przód ale zaczekam na wymianę klocków.
                    Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                    Komentarz

                    • michu
                      Ambiente
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 235

                      #35
                      czy ktoś próbował już chromować lub niklować zaciski hamulców, łatwo je pocynkować ale to inny efekt ?
                      pozdrawiam
                      - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                      Komentarz


                      • #36
                        a jest sens? bedziesz potem to pucowac kazdorazowo?

                        Komentarz

                        • michu
                          Ambiente
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 235

                          #37
                          jak masz niebieskie/zielone/czerwone to też musisz karszera wsadzić w felge i myć zacisk. A chrom to jednak bajeer tylko tak sobie myślę że może pożółknąć od temperatury ( tak jak rury wydechowe przy motorkach ).

                          pozdrawiam
                          - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                          Komentarz

                          Pracuję...